
منو دیجیتال هوشمند
اگر شما صاحب رستوران ، کافی شاپ ، عمده فروشی و موارد مشابه هستید با توجه به اوضاع کرونا سابق , منو و کاتالوگ های کاغذی خیلی مورد استقبال نبود و لازم بود که خیلی از رستوران ها و کافی شاپ ها یک مقدار خودشون را به روزرسانی کنند و از منوهای دیجیتال استفاده کنند. روال کار این منوها به این شکل است که کیوآر کد روی میز قرار میگیرد و مشتری با تلفن همراه خود کیوآرکد اسکن میکند و میتواند منو شما را کامل ببیند .
ورژن های مختلف یو آر کد وجود دارد که کمک میکند به اینکه مشتری بتوانند سفارش خودشون را بدهد و همان زمان پرداخت کنند و با یک سری آپشن های متفاوت که در این مقاله درباره اش صحبت میکنیم.
یکی از محصولات اخیر دلتاگروپ منو دیجیتال است که بر پایه کیو آر کد می باشد و مناسب برای رستوران ، کافی شاپ ، ابمیوه فروشی ها و مکان هایی است که برای مشتری منو ارائه میدهند , همچنین این امکان داخل هتل ها هم قابل ارائه است تا مسافر از داخل اتاق خود منوها و امکانات داخل هتل را ملاحظه کند و امکان ثبت سفارش یا درخواست خود را داشته باشد.
اما بیشترین کاربرد در رستوران ها و کافی شاپ ها و فودکورت ها می باشد که مشتری کیو آر کد چاپ شده را اسکن میکند و همراه با اسکن , منوی رستوران روی صفحه تلفن همراهشون باز میشود.
معرفی منو دیجیتال :
بعد از اسکن کیوآر منو رستوران مطابق تصویر فوق برای مشتری باز میشود که در قسمت بالای صفحه , به صورت اسلایدر بنر رستوران شما را نمایش میدهد به همراه دسترسی به سوشیال های رستوران و در قسمت اطلاعات بیشتر , مشتری به صفحه ای هدایت می شود که به اطلاعاتی از رستوران از جمله ساعت کار ، درباره رستوران ، و اطلاعات تماس ، انتقادات و پیشنهادات را برای مشتری نمایش می دهد.
در صفحه اصلی منو چند گزینه وجود دارد که گزینه اول انتخاب زبان است که اگر مشتری شما از یک کشور دیگه ای باشد میتواند زبان منو را تغییر بدهد.
گزینه بعدی رنگ بندی داخل برنامه می باشد که میتواند با سلیقه فرد سفارش سازی گردد و با انتخاب تم روز و شب در برنامه کاربر میتواند نمای برنامه را تغییر دهد .
گزینه بعدی درخواست گارسون است که مشتری میتواند با فرستادن پیام از قبل تعریف شده در برنامه یا تایپ پیام دلخواه خود و یا به صورت ویس درخواست خود را ارسال کند و این پیام در داشبورد نرم افزاری که به صندوق دار یا گارسون یا بخش مدیریت به همراه یک آلارم نمایش داده می شود که کدام میز چه درخواستی دارد.
منو اصلی :
در بخش منوی اصلی رستوران امکان تغییر عکس ها وجود دارد و در صورت اتمام غذا برای مشتری نمایش داده میشود.
مشتری ها میتوانند با کلیک روی هر محصول جزئیات بیشتر از محصول همراه با عکس را ببینند و نظرات دیگران را ببینند و حتی میتوانند نظر خود را هم ثبت کنند و این نظرات پس از تائید مدیریت بر روی سامانه نمایش داده میشود .
در بخش سفارش زمانی که مشتری سفارش خود را رو انتخاب میکند و شماره میز خود را مشاهده میکند زیرا کیو آر کدهای اختصاصی هر میز با همدیگر فرق میکنند سپس شماره فاکتور خود را مشاهده میکند و اگر کد تخفیف دارد وارد میکند و در نهایت سفارش خود را ثبت نهایی میکند.
در صورتی که مشتری بیرون از رستوران از طریق کیو آر قصد ثبت سفارش داشته باشد ما یک لینک اختصاصی بیرون بر برای رستوران در نظر گرفته ایم تا مشتری بتواند از طریق همان لینک آدرس محل تحویل غذا را وارد نماید و از طریق پرداخت آنلاین سفارش خود را نهایی کند.
رزرو میز:
بخش بعدی رزرو میز می باشد که رستوران هایی ک درخواست میز رزروشان زیاد است نام و نام خانوادگی و تاریخی که مشتری میخواهد رزرو کند با انتخاب زمان و شماره تماسشان و توضیحات و با ثبت درخواست , درخواست مشتری جهت رزرو ثبت میگردد و پس از تائید صاحب رستوران یا پذیرش رستوران و کافی شاپ ها , یک پیامک برای درخواست کننده ارسال میگردد و تائید رزرو به مشتری اعلام می گردد.
نظرسنجی:
در بخش نظرسنجی مشتری میتواند نظرات خود را نسبت به غذا و سایر موارد ثبت کند و مدیر رستوران میتواند این موارد را ببیند.
این سامانه دارای یک پنل مدیریتی و یک پنل ادمین رستوران می باشد.
در این سامانه که خدمتتون توضیح دادیم دارای یک پلن کاملا رایگان برای استفاده داخل رستوران در اختیارتان قرار می دهیم .
در قسمت ماژول رایگان شما میتوانید رستوران و شعب خودتون را ثبت کنید منو و محصولات خودتون را وارد کنید تا مشتری پس از اسکن دسترسی به منوی شما داشته باشد و این پلن رایگان ما بصورت نامحدود می باشد و شما میتوانید تا هر زمان تمایل داشته باشید بصورت رایگان از پلن ما استفاده کنید و اگر سایر امکانات برایتان نیاز بود و مورد استفاده قرار گرفت میتوانید بصورت ماژول جدا جدا با هزینه خیلی اندک برای خودتان فعال نمائید.
در نسخه پیشرفته یکسری ماژول های مختلف مثل سفارش و پرداخت انلاین و گارسون و موارد دیگر بعنوان ماژول های پیشرفته در اختیارتان قرار می دهیم و میتوانید از آن استفاده کنید.
اگر سوالی در مورد این محصول داشتید میتوانید از ما بپرسید فعال سازی این محصول برای شما 72 ساعت زمان میبرد محتوا گذاری شما به عهده خودتان است سوالی داشتید بفرمائید کارشناس های ما در دلتا گروپ پاسخگو شما هستند .
پیام بگذارید