آموزش کار با نرم‌افزار ارسال پیام انبوه

ارسال انبوه


استفاده از نرم‌افزار ارسال پیام انبوه در پلتفرم‌های مختلف نظیر بله سروش، روبیکا، ایتا، واتس‌اپ و تلگرام، به‌صورت گسترده‌ای در حوزه بازاریابی، ارتباطات و فروش مورداستفاده قرار می‌گیرد. این نرم‌افزارها با امکاناتی که ارائه می‌دهند، باعث می‌شوند تا کاربران بتوانند پیام‌های خود را با تعداد زیاد و سرعت بالا به شکل متنی، تصویری، صوتی و حتی ویدئویی ارسال کنند.


همچنین کاربران می‌توانند پیام‌های خود را مدیریت کرده و از نتایج کمپین‌های ارسال شده گزارش‌های دقیقی دریافت کنند.


نرم‌افزار ارسال پیام انبوه بالک از محصولات شرکت دلتا گروپ است، و بهترین نرم‌افزار برای ارسال پیامک انبوه به شمار می‌آید، چرا که امکان ارسال پیام در پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی را به‌صورت هم‌زمان فراهم نموده است. در این مقاله قصد داریم نحوه کار با بالک را برای شما توضیح دهیم، با ما همراه باشید:


گام اول: اقدام به خرید نرم‌افزار ارسال پیامک انبوه کنید.


برای خرید نرم‌افزار ارسال پیامک انبوه وارد آدرس اینترنتی bulkapp.deltagroup.ir شوید، و از آنجا اقدام به خرید و سپس دانلود نرم‌افزار کنید. پس از آنکه بالک را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج نمودید یک اسم و شماره‌تلفن برای آن در نظر بگیرید.


خرید نرم‌افزار ارسال پیام انبوه


گام دوم: وارد سامانه شوید و مراحل زیر را به‌ترتیب انجام دهید.


مرحله اول: یک بانک شماره تلفن در قالب یک فایل Exel ایجاد کنید، فرمت شماره‌ها باید Text باشد و با صفر شروع شوند، پس از بارگذاری بانک شماره بررسی کنید که شماره تلفن‌ها به درستی وارد شده باشند.



مرحله دوم: در قسمت فایل‌ها، فایل عکس یا ویدئو مربوطه خود را بارگذاری نموده و کد اختصاصی آن را به خاطر داشته باشید.



مرحله سوم: اقدام به ایجاد یک کمپین کنید، وضعیت آن را فعال در نظر بگیرید.



مرحله چهارم: برای کمپین ایجاد شده می‌توانید یک یا چند برنامه در نظر بگیرید، تمامی فیلدهای برنامه را به درستی پر کنید، در بخش ساعت و تاریخ اعداد وارد شده باید حتما دو رقمی باشند، مثلا چنانچه قصد داشتید ساعت شروع را 8 صبح در نظر بگیرید باید به صورت 08:00 آن را وارد کنید.



مرحله پنجم: اگر گزینه ارسال دوستانه را در مرحله قبل فعال کرده‌اید در این مرحله باید اطلاعات آن‌را وارد کنید، برای شماره‌ها در این مرحله امکان بارگذاری فایل اکسل وجود ندارد و باید به صورت دستی شماره تلفن‌ها را وارد کنید.



 


مرحله پایانی: در قسمت برنامه‌های ارسال، بانک شماره، برنامه و سیستم مورد نظر، و شبکه های مجازی که قصد پیام‌رسانی در آن‌ها را دارید انتخاب می‌کنید، برای عملکرد بهتر ربات بهتر است، شبکه‌های خارجی نظیر واتس‌آپ را با شبکه‌های داخلی مانند بله انتخاب نکنید.



 


بانک اطلاعاتی الو دیتا