قیمت سئو سایت

تعرفه سئو و بهینه سازی سایت

با رشد کسب و کارهای آنلاین، بسیاری از مردم به سمت دیجیتال مارکتینگ روی آورده‌اند. در این بین بسیاری از کاربران از ما میپرسند، سئو چیست؟ سئو و بهینه سازی سایت مجموعه فعالیت هایی است که برای قرارگرفتن یک وبسایت در نتایج برتر گوگل انجام می گیرد. از آنجایی که تمام کارهای تخصصی هزینه دارد، طبیعی است که کارفرما باید از هزینه و قیمت سئو و بهینه سازی سایت مطلع باشد.

اولین اقدامی که باید قبل از سفارش طراحی وب سایت انجام دهید آماده سازی محتوای سایتتان است: وب سایت شما با رشد کسب و کارهای آنلاین، بسیاری از مردم به سمت دیجیتال مارکتینگ روی آورده‌اند. در این بین بسیاری از کاربران از ما میپرسند، سئو چیست؟ سئو و بهینه سازی سایت مجموعه فعالیت هایی است که برای قرارگرفتن یک وبسایت در نتایج برتر گوگل انجام می گیرد. از آنجایی که تمام کارهای تخصصی هزینه دارد، طبیعی است که کارفرما باید از هزینه و قیمت سئو و بهینه سازی سایت مطلع باشد.

چرا باید برای سئو یک سایت هزینه کرد؟

75 درصد از مردم هرگز از صفحه اول نتایج جست و جو عبور نمی‌کنند، این بدان معناست که 3 کاربر از هر 4 کاربر راه حل مورد نظر خود را در صفحه اول نتایج جستجو پیدا می کنند.

سئو با شناخت مشتریان و آگاهی از کلماتی که آنها برای جستجوی محصول یا خدمات شما استفاده می کنند، کمک می‌کند تا کسب و کار شما در صفحه اول نتایج جست و جو گوگل ظاهر شود و این باعث توسعه کسب و کار شما، پیشی گرفتن از رقبای بازار، شناخت نیازها و اولویت های مشتریان بالقوه، تبدیل شدن به رهبر بازار، برندسازی و ایجاد اعتماد در مشتریان می‌شود.

سئو یکی از رایج ترین انواع بازاریابی آنلاین است. اگر می خواهید بازدید وب سایت خود را افزایش دهید، سئو می تواند راهکار مناسبی برای این امر باشد. سئو یک فرآیند مستمر و طولانی مدت است که نتایج پایداری دارد، آن را به عنوان هزینه در نظر نگیرید؛ بلکه به سئو به چشم یک سرمایه گذاری طولانی مدت نگاه کنید.

تعرفه انجام سئو به چه عواملی بستگی دارد و چگونه انجام می‌شود؟

برای پاسخ به این سوال باید گفت که تعرفه و قیمت سئو سایت مقدار مشخصی ندارد، هزینه سئو بسته به خدمات سئوی مورد نیاز شما می تواند به طور چشمگیری متفاوت باشد. قیمت سئو به عوامل زیادی بستگی دارد از جمله:

  • تعداد رقبا شما

  • تعداد کلمات کلیدی

  • عمر دامنه وب سایت

  • جایگاه وب سایت در کلمات کلیدی انتخابی

  • شرکت یا شخص ارائه دهنده خدمات سئو

  • شرایط فعلی سایت

  • تولید محتوا

  • بک لینک

در ادامه می‌خواهیم هر یک از این عوامل را بررسی کرده، و به شما کمک کنیم که چگونه برای خدمات سئو با کیفیت بالا بودجه‌بندی مناسبی داشته باشید و از سوء استفاده های احتمالی در امان بمانید.

• تاثیر تعداد رقبا بر هزینه سئو سایت

تصور کنید که در یک شهر کوچک زندگی می کنید و تنها دو فروشگاه مواد غذایی برای انتخاب وجود دارد. یکی از آنها مال شماست. از نظر آماری، 50 درصد از مردم ساکن در این شهر تصمیم به خرید از فروشگاه شما را می‌گیرند و شما می توانید با ارائه قیمت های جذاب، محصولات تازه، خدمات عالی به مشتریان یا تخفیف، به راحتی از رقیب خود سبقت بگیرید. از سوی دیگر، اگر در شهری بزرگ با هزاران فروشگاه زندگی می کردید وضعیت کاملاً متفاوت به نظر می رسید، باید برای جذب مشتریان به سختی تلاش می‌کردید. خوب، همین امر در مورد دنیای آنلاین و سئو نیز صدق می کند. اگر در یک صنعت خاص فعالیت می کنید که شرکت های کمی در آن حوزه وجود دارند، سئو سایت شما ساده تر خواهد بود.

• تعداد کلمات کلیدی انتخاب شده برای فرآیند سئو

همانطور که ممکن است حدس بزنید، تعداد کلمات کلیدی انتخاب شده برای فرآیند سئو بر روی قیمت تاثیر می‌گذارد؛ زیرا هر چه تعداد کلمات کلیدی بیشتری را انتخاب کنید، آژانس سئو باید زمان بیشتری را برای تولید و بهینه سازی محتوا و لینک سازی صرف کند.

• کلمات کلیدی انتخابی

این مربوط به نکته ای است که در بالا مورد بحث قرار گرفت. اگر در حال انجام سئو برای رایج ترین کلمات کلیدی مانند "کفش" یا "لباس" هستید، رسیدن به موقعیت های بالا در نتایج جستجو برای شما بسیار سخت تر خواهد بود و آژانس سئو باید زمان بیشتری را برای بهینه سازی سایت شما اختصاص دهد. از سوی دیگر، اگر تصمیم دارید بر روی عبارات مخصوص و طولانی تمرکز کنید، مانند کفش نایک مردانه یا لباس مجلسی زنانه، شرکت سئو با زمان و هزینه کمتری می تواند سایت را روی این عبارات به صفحه اول گوگل برساند.

• عمر و تاریخچه دامنه وب سایت

یکی از فاکتورهای موثر در تعرفه سئو سایت، عمر دامنه وب سایت است. در اینجا، منظور از عمر دامنه اولین باری است که وب سایت شروع به تولید محتوا و فعالیت نموده است. گوگل به وب سایت های قدیمی تر اعتماد بیشتری دارد و سریعتر آن ها را در نتایج خود نشان می دهد. یک وب سایت تازه تاسیس به مدت زمان بیشتری نیاز دارد تا در نتایج گوگل نمایش داده شود، بنابراین هرچه عمر دامنه سایت بیشتر باشد، فرآیند سئو آن آسان تر و در نتیجه قیمت سئو آن پایین تر خواهد بود.

تصور کنید که دامنه ای را با قیمتی جذاب خریداری کرده اید، محتوای منحصر به فرد، طراحی جذاب و پیمایش آسان صفحه ایجاد کرده اید. با این حال، رتبه شما بهبود نخواهد یافت. دلیل این وضعیت چیست؟

مشکل احتمالاً در تاریخچه دامنه شما نهفته است. به عبارت ساده، تاریخچه دامنه به ربات های موتور جستجو کمک می‌کند تا تصوری کلی از وب سایت شما داشته باشند. ربات‌های گوگل محتوا و فعالیت‌هایی را که از همان ابتدا روی دامنه انجام شده است را در نظر می‌گیرند. به همین دلیل است که قبل از تصمیم به سرمایه گذاری در یک سایت خاص، بررسی تاریخچه دامنه بسیار مهم است. اگر صفحه‌ای در گذشته به فعالیت‌های غیرقانونی اختصاص داده شده باشد، بهبود موقعیت و ترمیم شهرت آن بسیار سخت خواهد بود.

شرایط فعلی وب سایت

یک آژانس سئو، برای تعیین قیمت حتما به وب سایت شما نگاه می کند و به طور خلاصه وضعیت آن را تجزیه و تحلیل می کند. اگر صفحه شما مملو از محتوای ارزشمند و کاربرپسند، دارای ناوبری بصری، اینفوگرافیک، ویدیو، CTA (Call to Action) است؛ تنها به برخی فعالیت های جزئی سئو مانند بهنیه سازی محتوا، بهبود لینک های داخلی و ... نیاز دارد.

از سوی دیگر، اگر وب سایت شما محتوای کمی داشته باشد، توضیحات محصول تکراری یا کپی شده از جای دیگر باشد، هیچ عنصری وجود نداشته باشد که کاربران را درگیر کند و ناوبری پیچیده باشد، فرآیند سئو بسیار پیچیده تر خواهد بود و شامل موارد زیادی از جمله کپی رایتینگ، تغییرات توسعه و فعالیت های بهینه سازی می شود. این همان چیزی است که به شدت بر قیمت سئو تاثیر میگذارد.

وب سایت شما باید از سلامت قابل قبولی در مورد مسائل فنی برخوردار باشد تا بتواند در نتایج جستجوی گوگل رتبه خوبی داشته باشد. علاوه بر سئو داخلی و سئو خارجی، سئو تکنیکال نیز بسیار مهم می باشد و اگر به درستی اجرا نشده باشد، سئو داخلی و خارجی نیز تاثیرگذار نخواهد بود. بنابراین در صورت نیاز به اصلاحات فنی، هزینه سئو سایت نیز افزایش می یابد.

• جایگاه وب سایت در کلمات کلیدی انتخابی

برخی از وب سایت ها پس از مدتی فعالیت توانسته اند در نتایج گوگل ظاهر شوند، اما هنوز در صفحه اول گوگل قرار نگرفته اند. سئو و بهینه سازی اینگونه وب سایت ها (در صورت عدم جریمه از طرف گوگل) از وب سایت های تازه تاسیس آسان تر بوده و به زمان کمتری نیاز دارد. بنابراین طبیعی است که هزینه سئو آن نسبت به سایت های تازه تاسیس کمتر باشد.

اگر درصد قابل توجهی از صفحه های شما در موقعیت های خیلی پایین (انتهای نتایج یا حتی عدم حضور در نتایج) قرار دارند، آنگاه قرارگرفتن وب سایت شما بین 10 رتبه برتر بسیار سخت تر و وقت گیرتر خواهد بود. به همین دلیل است که موقعیت فعلی وب‌سایت شما و اهدافی که می‌خواهید به آن برسید، عوامل مهمی هستند که بر قیمت سئو تأثیر می‌گذارند.

• نوع خدمات سئو مورد نیاز

برخی از افراد تصمیم می‌گیرند کل وب‌سایت را بهینه کنند، در حالی که برخی دیگر ترجیح می‌دهند روی صفحات فرعی جداگانه تمرکز کنند. برخی در خدمات جامع، از جمله توسعه وب و کپی رایتینگ سرمایه گذاری می کنند، برخی دیگر نیاز به مشاوره تخصصی دارند.

• شرکت یا شخص ارائه دهنده خدمات سئو

خدمات سئوسایت و بهینه سازی، نرخ استاندارد و بزیر نظر اتحادیه ندارد. هر شخص یا شرکت قیمت متفاوتی برای خدمات سئو خود ارائه می دهد. هنگام انتخاب شرکت خدمات سئو، علاوه بر قیمت سئو سایت، به رزومه و نمونه کارهای آن شرکت نیز توجه نمایید. به یاد داشته باشید نمونه هایی که به شما ارائه می دهند باید مستند باشد.

• تولید محتوا

داشتن محتوای منحصر به فرد عاملی است، که دربهبود موقعیت وبسایت شما در نتایج جست‌وجو تأثیر بسزایی دارد، بنابراین ارزش دارد که روی آن وقت بگذارید و متن هایی ایجاد کنید که واقعاً به کاربران کمک کند و به نیازهای آنها پاسخ دهد، بنابراین کاربران ممکن است تصمیم بگیرند در آینده زمانی که به مشاوره بیشتری نیاز دارند از وب سایت شما بازدید کنند یا آن را به دوستان و خانواده خود توصیه کنند. تولید محتوای با کیفیتی که باعث شود وب سایت شما در صفحه اول گوگل قرار بگیرد، کار آسانی نیست و طبیعتا در هزینه انجام سئو سایت نیز تاثیرگذار خواهد بود.

• لینک سازی

در بیشتر مواقع علاوه بر تولید محتوا و سلامت فنی، باید وب سایت شما برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل دارای بک لینک باشد. ساخت بک لینک باکیفیت از جمله رپورتاژ آگهی مستلزم هزینه است که در قیمت نهایی پروژه سئو اثر گذار است.

تیم ما برای اصلاح پروفایل بک لینک شما و ایجاد پایگاهی از بک لینک های با کیفیت از وب سایت هایی با اعتبار دامنه بالا کار می کند. به این ترتیب، اعتبار دامنه شما را بهبود می‌دهیم و به Google اطلاع می‌دهیم که صفحه شما یک منبع اطلاعات با کیفیت است.

به چه روش هایی می‌توانیم هزینه سئو سایت را پرداخت کنیم؟

موفقیت در سئو راحت نیست و نتایج یک شبه به دست نمی آیند. اما، کسب‌وکارهایی که مایل به سرمایه‌گذاری در این بازی طولانی هستند، می‌توانند در طول زمان شاهد دستاوردهای بزرگی باشند.

خدمات سئو بسته به بودجه، اهداف، چارچوب زمانی و سطح توجه مستقیمی که می‌خواهید، می‌توانند ساختار متفاوتی داشته باشند. در بیشتر موارد، چند گزینه برای انتخاب به شما پیشنهاد می شود. در اینجا، ما 3 مدل متداول خدمات سئو و میزان هزینه ای که می توانید برای هر کدام از آنها بپردازید را شرح می دهم.

• پرداخت هزینه سئو به صورت ماهیانه

بسیاری از شرکت های سئو قراردادهای ماهانه یا سالانه ارائه می دهند. در دلتا گروپ ما استراتژی‌های خود را از چندین ماه قبل طراحی می‌کنیم و حداقل هر ماه به کار، نتایج و پیشرفت خود فکر می‌کنیم. ارتباط دو طرفه بین آژانس سئو و مشتری برای دستیابی به بهترین نتایج ممکن بسیار مهم است.

برنامه های ماهانه ما برای دستیابی به نتایج مد نظر مشتری با توجه به بودجه پروژه شخصی سازی می شود. بسیاری از بسته‌های ماهانه ارائه‌شده توسط شرکت‌های دیگر شامل تعداد و نوع سرویس‌هایی مانند مقالات نوشته شده، بک لینک‌های ساخته شده و صفحات بهینه‌شده هستند. این نوع بسته ها توسط آژانس‌های سئوی ضعیف فروخته می‌شوند که بیشتر نگران ارائه مقدار مشخصی از کار ملموس در هر ماه هستند تا تولید نتایج.

• قراردادهای قیمت ثابت

هنگامی که در حال آزمایش خدمات سئو هستید، یا به کار همه جانبه نیاز ندارید، می‌توانید این گزینه را انتخاب کنید. قراردادهای قیمت ثابت به مشتریان این امکان را می دهد که به جای یک سرویس ماهانه مکرر، قراردادی را با آژانس امضا کنند و هزینه مشخصی برای خدمات بپردازند.

اگر در حال حاضر یک کپی رایتر در کارکنان و تیمی از افراد استراتژی‌های بازاریابی شما را ایجاد می کنند، اما یک متخصص سئو برای رسیدگی به جنبه فنی کارها ندارید، می توانید یک متخصص را با قیمت تعیین شده استخدام کنید. قراردادهای با قیمت ثابت اغلب مبتنی بر پروژه هستند و قیمتی که می پردازید بسته به خدماتی که نیاز دارید متفاوت است. (این خدمات باید در وب سایت آژانس ذکر شود.)

• پرداخت هزینه سئو به صورت ساعتی

مشاوره ساعتی می تواند یک گزینه عالی برای انجام کارهای سئو با بودجه کمتر باشد. ولی اگر می‌خواهید با حداقل استفاده از این خدمت بیشترین بهره را ببرید، باید دانش پایه نسبتاً مناسبی از سئو داشته باشید.

آیا قیمت سئو پیشنهادی منصفانه است؟

مانند بسیاری از موارد، هنگامی که کیفیت خدمات بهبود می یابد، قیمت نیز افزایش می یابد. مهم است که قبل از تصمیم گیری تحقیق کنید. در اینجا چند عامل وجود دارد که می تواند به شما در تصمیم گیری کمک کند:

• وب سایت آژانس را بررسی کنید. وقتی وب سایت آنها معتبر باشد، شما متوجه خواهید شد که چه زمانی قیمت یک آژانس سئو به همان اندازه که ادعا می کند معقول است. سیاست حفظ حریم شخصی، صفحات تماس با ما و ... را بررسی کنید.

• به دنبال نمونه کار باشید. اگر نمونه کارها به راحتی در سایت قابل مشاهده باشد، آنها در حوزه سئو موفق هستند. اما اگر برای شما سخت است که نمونه کاری از آن ها پیدا کنید، این احتمال وجود دارد که آنها تازه کار باشند.

• نظرات مشتریان را بررسی کنید. نظرات مشتریان در وب سایت شرکت و سایت‌های شخص ثالث می تواند به شما در ارزیابی آژانس کمک کند. نظرات مثبت و منفی وجود خواهد داشت، بنابراین با دقت ارزیابی کنید؛ زیرا مانند همه محصولات و خدمات، آنچه برای برخی مناسب است ممکن است برای دیگران مناسب نباشد.

• با آژانس صحبت کنید؛ این امر به شما این امکان را می دهد در مورد استراتژی ها، مجموعه کار و نوع روشی که روی پروژه شما کار خواهند کرد، بیشتر بدانید.

چرا سئو اینقدر گران است؟

اصطلاح "گران" نسبی است. قیمت یک ماشین بسیار ارزان هنوز هم بیشتر از یک فنجان قهوه است، اما آیا این باعث گران شدن آن می شود؟ برخی از مشاغل ممکن است 3 میلیون در ماه را گران بدانند و برخی ممکن است تا 50 میلیون تومن را هم منطقی بدانند. اصطلاح «قیمت گران» واقعاً به کسب و کار، صنعت، بودجه و انتظارات مالک از یک کمپین سئو بستگی دارد. دلیل اینکه مردم برای پرداختن هزینه سئو مشکل دارند این است که سئو یک سرویس آنلاین است.

هزینه کردن برای چیزی که حضور فیزیکی ندارد، ممکن است سخت باشد. صاحبان مشاغل معمولاً ارزش سئو را تا زمانی که آن را تجربه نکرده باشند، درک نمی کنند. هنگامی که به پتانسیل و ارزش سئو پی بردید، اهمیت سئو را به خوبی درک خواهید کرد.

هزینه کردن برای چیزی که حضور فیزیکی ندارد، ممکن است سخت باشد. صاحبان مشاغل معمولاً ارزش سئو را تا زمانی که آن را تجربه نکرده باشند، درک نمی کنند. هنگامی که به پتانسیل و ارزش سئو پی بردید، اهمیت سئو را به خوبی درک خواهید کرد.

سئو یک فرآیند طولانی مدت است

کمپین سئوی شما یک پروژه یک شبه نیست. اکثر کمپین‌های سئو بین 6 تا 12 ماه اجرا می‌شوند و چارچوبی پایدار برای ادامه سود کسب‌وکار شما حتی تا مدت‌ها پس از پایان کمپین ایجاد میکنند. هر کسی که نوید "نتایج سریع" می دهد، به تکنیک های سئو کلاه سیاه اتکا می‌کند و فقط وب سایت شما را با مشکل مواجه می کند. کمپین سئو قطعا یک ماراتن است.افزایش کیفیت سئو نیازمند زمان، کار و هزینه است. گاهی ممکن است هفته ها طول بکشد تا صفحات ایندکس شوند، چه برسد به رتبه بندی در صفحه اول گوگل!

سئو به تلاش فراوان و حفظ نتایج نیاز دارد

بهبود رتبه در نتایج موتورهای جستجو، نیازمند زمان و تلاش است. اکثر کمپین های سئو بسیار سنگین هستند و در ابتدا به کار زیاد و به دنبال آن نگهداری استراتژیک منظم نیاز دارند.

در ماه اول کمپین، یک متخصص سئو زمان زیادی را صرف تحقیق، یادگیری، تطبیق و تنظیم عناصر مختلف یک وب سایت می کند. هنگامی که یک وب سایت شروع به دریافت سیگنال‌های مثبت از SEO می کند، متخصص سئو باید برای حفظ موقعیت و جایگاه آن در نتایج برنامه ریزی کند.

وقتی صحبت از بهینه سازی موتورهای جستجو به میان می آید، عناصر زیادی در بازی وجود دارد. متخصصان سئو باید از آخرین تغییرات الگوریتم و از جدید ترین، ایمن ترین و موثرترین تکنیک های سئو آگاه باشند. بیش از 200 عامل در الگوریتم گوگل وجود دارد که یک متخصص سئو باید آن ها را در نظر بگیرد. هزینه سئو نشان دهنده میزان کار انجام شده برای یک کمپین است. کارهایی که در هر کمپین انجام می شود شامل موارد زیر است:

  • آنالیز سایت

  • تحقیقات بازار

  • تجزیه و تحلیل رقبا

  • تحقیق کلمات کلیدی

  • سئو داخلی

  • سئو خارجی

  • بازاریابی محتوا

  • تجزیه و تحلیل و گزارش

پرداخت هزینه سئو تخصصی

هنگامی که با یک شرکت سئو معتبر در ارتباط هستید، به تجربه و تخصص آنها در سئو تکیه می کنید. در دنیای بازاریابی دیجیتال، سئو یکی از پیچیده ترین و فنی ترین قسمت های آن است. در مقایسه با یک متخصص، کسانی که تجربه کمی در سئو دارند، تلاش بیشتری برای کسب نتایج برتر گوگل می کنند. کسانی که خدمات سئوی خوب و باکیفیت ارائه می دهند، تمام وقت خود را صرف یادگیری، تحقیق و انطباق با آخرین تغییرات الگوریتم گوگل می کنند. هر چه پول بیشتری در سئو سرمایه گذاری کنید، خدمات با کیفیت تری دریافت می کنید.

زمانی که یک متخصص سئو حرفه‌ای استخدام می کنید، شانس موفقیت شما بالاتر می رود. اگر افراد مبتدی را استخدام کنید، هزینه زمان و منابع از دست رفته بسیار بیشتر از پرداخت حقوق یک فرد حرفه ای است! روی آینده سایت خود شرط‌بندی نکنید. کسب تخصص در سئو یک شبه حاصل نمی شود؛ دانش سئو با سال ها مطالعه و تجربه روی تعداد زیادی وب سایت به دست می آید. شما در واقع سال ها تجربه و تخصص متخصص سئو را خریداری می کنید.

سئو با قیمت مناسب

طبیعی است که فرض کنیم "ارزان" به معنای بهتر است. مطمئناً، ارزان بودن منجر به صرفه جویی بیشتر در پول هایی می شود که به سختی به دست آورده ایم، اما آنچه واقعاً مهم است، شهرت کسب و کار شما در فضای آنلاین است. سئو یکی از اجزای مهم موفقیت کسب و کار شما است. به همین دلیل، قرار دادن چنین عملیات ظریف و حساسی به متخصصانی که بی‌تجربه هستند، می‌تواند برای شرکت شما فاجعه‌آمیز باشد. وقتی به خدمات سئو فکر می کنید، کلمه کلیدی که باید از آن برای جست و جو استفاده کنید، «موثر» است، نه «ارزان»!

خدمات سئوی با هزینه پایین می تواند کسب و کار شما را خراب کند. خدمات سئوی با کیفیت یا همان سئو کلاه سفید ماندگاری بیشتری دارد، تبدیل و فروش و آگاهی از برند شما را افزایش می دهد. از سوی دیگر، خدمات ضعیف سئو می تواند به سئو سایت شما آسیب برساند به طوری که گاهی اوقات بازیابی آن دشوار است.

آیا بازگشت هزینه ای که برای دریافت خدمات سئو کرده‌ایم امکان‌پذیر است؟

هیچ ROI (بازگشت سرمایه) تضمینی برای خدمات سئو وجود ندارد. در واقع، اگر یک آژانس سئو به شما ضمانت بازگشت سرمایه را داد، باید فرار کنید! خبر خوب این است که اکثر شرکت ها نتایج مثبتی از سئو می بینند. طبق تحقیقات داخلی First Page Sage، اکثر مشتریانی که در سئو سرمایه گذاری می کنند، در سه سال اول بازدهی متفاوتی دارند. با این حال، میانگین نرخ سوددهی به شدت به انواع خدمات و همچنین صنعت شرکت بستگی دارد.

درک شما از قیمت سئو سایت به شما این امکان را می دهد که در هنگام استفاده از خدمات یک شرکت سئو، تصمیمات بهتری بگیرید. هنگامی که متوجه شدید به دنبال چه چیزی هستید و چقدر باید هزینه کنید، از شرکت های برتر سئو درخواست خدمات کنید. سپس، شرکتی را انتخاب کنید که فکر می‌کنید به بهترین وجه نیازهای شما را با بودجه‌ای که دارید برآورده می‌کند. اگر تمایل دارید با یکی از بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمات سئو همکاری کنید، با یکی از کارشناسان دلتا گروپ تماس بگیرید و صحبت کنید. ما آماده کمک به شما هستیم، تا کسب و کار خود را به صدر نتایج گوگل برسانید.

چه‌قدر طول می‌کشد تا نتایج اولیه را ببینید؟

سئو به عوامل مختلفی بستگی دارد. بسیاری از آنها خارج از کنترل شما و آژانس سئو هستند. علاوه بر این، کار سئو به زمان نیاز دارد تا از مزایای آن بهره مند شوید. احتمالاً بلافاصله پس از تغییر ساختار محتوای خود، افزایش آنی در تعداد ترافیک مشاهده نخواهید کرد.

اکثر شرکت‌ها در عرض شش ماه تا یک سال پس از راه‌اندازی کمپین سئو، بازدهی را مشاهده می‌کنند. سئو به زمان، صبر و کار سخت زیادی نیاز دارد و نتایج رضایت بخش یک شبه ظاهر نمی شود. اولین نتایج فعالیت های سئو، یعنی افزایش دیده شدن سایت در نتایج جستجو، معمولاً در 3 ماه اول فرآیند سئو قابل مشاهده است. طی ماه های بعد، ترافیک ارگانیک بهبود می یابد و سپس می توانید افزایش فروش را مشاهده کنید. ولی! مهم است که به یاد داشته باشید که در مورد برخی از سایت ها نتایج سریعتر دیده می شوند، در حالی که صفحات دیگر باید مدت بیشتری منتظر بمانند، در اینجا هیچ قانونی وجود ندارد. مثلاً یکی از عوامل تأثیر گذار در مدت زمان انتظار اینست که، آیا ترافیک از ابتدا ایجاد می شود یا اینکه ترافیک موجود را افزایش می دهیم. هر صفحه متفاوت است و یافتن دستور العمل فردی برای موفقیت بسیار مهم است. صبور باشید و منتظر نتایج باشید.

نتیجه گیری

امروزه سئو برای کسب و کارها به منظور ایجاد رقابت، آگاهی از برند، افزایش ترافیک ارگانیک، به دست آوردن تبدیل های بیشتر و به حداکثر رساندن درآمد، یک ضرورت است. خدمات سئو باکیفیت هزینه بیشتری خواهد داشت؛ زیرا تخصص، نیروی انسانی، نرم افزار و ابزار مورد نیاز برای ارائه بهترین نتایج در اختیار شما قرار می گیرد. با انتخاب یک جایگزین ارزان‌تر، یک تیم آماتور را استخدام می‌کنید، که می‌تواند در طولانی مدت بیشتر ضرر داشته باشد تا سود! در هر صورت، بهتر است از قبل کمی تحقیق کنید و اطلاعاتی را برای بررسی گزینه های خود جمع آوری کنید.

تعرفه سئو سایت در دلتا گروپ

با توجه به مطالب فوق، قیمت سئو سایت در دلتا گروپ به کلمات کلیدی، جایگاه وب سایت در نتایج، سلامت فنی سایت و تولید محتوا بستگی دارد. بعد از مشورت با کارشناسان سئو در انتخاب کلمه کلیدی، مجموعه دلتا گروپ با توجه به فاکتور های ذکر شده هزینه سئو سایت را به مشتریان اعلام می کند و پس شرکت طراحی سایت دلتا گروپ با داشتن چندین نمونه کار موفق در زمینه سئو سایت فروشگاهی و شرکتی آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد. جهت مشاوره و استعلام قیمت سئو سایت با کارشناسان ما در تماس باشید.

پروژه های ما
همیاران ما