همه چیز درباره طراحی وب‌سایت بازرگانی

شرکت بازرگانی چیست؟

شرکت‌های بازرگانی به انواعی از شرکت‌ها گفته می‌شود که فعالیت آن‌ها منوط به امور بازرگانی اعم از خرید، فروش، صادرات، واردات و توزیع کالاهای مجاز بازرگانی، اخذ نمایندگی و اعطای نمایندگی در نمایشگاه‌ها و سمینارهای خارجی و داخلی باشد.

سایت بازرگانی مناسب چه شرکت‌هایی است؟

سایت بازرگانی برای انواع شرکت‌های بازرگانی که شامل شرکت‌های خدماتی و تجاری می‌شوند مناسب است و باید در رأس برنامه‌های کاری آنها قرار گیرد؛ سایت برای این‌گونه شرکت‌ها به‌ منزله پل ارتباطی با مشتریان بازار داخلی و ایجاد راهی بدون مرز و محدودیت زمانی برای برقراری ارتباط و گسترش روابط اقتصادی و تعامل صنفی با بازار دیگر کشورها است. شرکت‌های بازرگانی برای نمایش اعتبار و معرفی بهتر توانمندی و تخصص خود یا معرفی محصولات و شبکه فروش و خدمات پس از فروش خود، نیازمند وب‌سایتی برای اطلاع‌رسانی هستند.

از فواید طراحی سایت بازرگانی می‌توان به ایجاد ارتباط بهتر و دوسویه مشتری و شرکت، اطلاع‌رسانی از محصولات و خدمات جدید و شکسته‌شدن محدودیت‌های جغرافیایی اشاره کرد.

استانداردهای طراحی سایت بازرگانی

  • نمایش محصولات و خدمات

  • دسته‌بندی محصولات، خدمات و پروژه‌ها به‌صورت دقیق

  • استفاده از نقشهٔ گوگل

  • سیستم اعطای نمایندگی و یا شعبه

  • ایجاد فرم ارتباط با مشتری

  • ماژول خبرنامه برای دریافت ایمیل مشتریان

  • سیستم پیشرفته مدیریت فروش و ارتباط مشتری CRM

  • امکان خرید آنلاین محصولات به‌صورت جزئی و کلی

  • رزومه شرکت و نمونه کارها

اگر شرکت‌ بازرگانی شما صادرکننده محصولات داخلی است:

وجود یک سایت می‌تواند نقش انکار ناپذیری در برندینگ محصولات و مارکتینگ آنها در کشورهای طرف قرارداد شما داشته باشد و موجب اعتبار دادن و بهادادن بیشتر به محصولات و برندهای زیرمجموعه شما می‌شود و اصولاً داشتن وب‌سایتی کارآمد در بسیاری از کشورها یکی از شرایط کسب مجوز جهت امکان صادرات و فروش کالا است.

در طراحی سایت بازرگانی همواره نیاز است که سایتی به‌صورت دوزبانه یا چندزبانه ایجاد کرد تا از طریق زبان‌های محبوب دنیا مثل انگلیسی در دسترس باشد. ازآنجایی‌که بیشتر سایت‌های بازرگانی در ایران وابسته به محدوده خاورمیانه هستند استفاده از زبان انگلیسی، عربی و ترکی در اولویت بالاتری قرار دارد سایتی حداقل دوزبانه که سوابق خدمات، اهم مشتریان، گستردگی کار و یا محصولات و شبکه فروش شما را در آن به زیبایی معرفی کند و باعث تقویت و اعتبار نام برند شما در فضای آنلاین شود.

اگر شرکت بازرگانی واردکننده محصولات خارجی هستید:

سایت می‌تواند به‌نوعی ویترین معرفی محصولات شما و یا حتی فروشگاه اینترنتی شما باشد. باید در طراحی سایت از رنگ‌بندی و طراحی‌ تم سایت‌هایی که محصولات خود را از برند آنها وارد می‌کنید و یا نمایندگی انحصاری ایشان را دارید الگو بگیرید.

نکته حایز اهمیت دیگر جهت کارایی بیشتر سایت، رعایت کلمه‌های کلیدی مرتبط با محصولات یا کاربرد آنها است تا بتوان در نتایج جستجوی کاربران در اولویت دیده شد.

سایت شما می‌تواند نقش بسزایی در برقراری ارتباط تجاری مؤثرتر با برندهای جهانی ایفا کند و جایگاه و شخصیت برند شما را به‌صورت حرفه‌ای‌تر و معتبرتر معرفی و پرزنت کند و برای دریافت نمایندگی‌های جدید از دیگر برندها به‌عنوان ابزاری کارآمد و مؤثر ایفای نقش کند.

ویژگی‌های مهمی که یک ‌سایت بازرگانی باید دارا باشد

  • گرافیک بالا

  • ظاهر جذاب و کاربرپسند

  • منوهای پیشرفته و جستجوی کاربردی

  • ریسپانسیو بودن

  • دوزبانه بودن

  • سرعت بالا در دسترسی به سایت

  • گالری تصاویر

  • ارسال پیامک

  • سرویس ایمیل

نمونه کار

سایت سامان کده که در زمینه کالای صنعتی فعالیت دارد و توسط تیم دلتا گروپ طراحی شده است

خدمات دلتا گروپ در طراحی سایت بازرگانی

مشاوره رایگان

راهنمایی و مشاوره رایگان جهت انتخاب طرح مطلوب به‌صورت تلفنی آنلاین و یا حضوری

آپدیت‌های رایگان

بروز رسانی خودکار آخرین متدها و تکنیک‌های طراحی، آخرین آیتم‌های طراحی

پشتیبانی ۲۴ ساعته

پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته از طریق واتس‌اپ، تلفن و به‌صورت آنلاین از راه دور

سفارشی‌سازی

امکان سفارشی‌سازی سایت اعمال تغییرات باتوجه‌به درخواست‌های مشتری

آموزش رایگان

آموزش رایگان مدیریت و محتواگذاری سایت

خدمات سئو اولیه رایگان

انجام سئو اولیه به‌صورت رایگان و قرارگیری در صفحه اول گوگل

برون‌سپاری

امکان درج محتوا توسط تیم دلتا گروپ به‌صورت عقد قرارداد سالیانه

مدیریت جامع

امکان برون‌سپاری مدیریت به دلتا گروپ از طریق عقد قرارداد

پروژه های ما
همیاران ما