با این سایت‌ها می‌توانید منودیجیتال خود را داشته باشید.

 باگذشت زمان خصوصاً بعد از شیوع ویروس کرونا استفاده از منو دیجیتال به امری الزامی و ضرورتی غیرقابل‌انکار تبدیل شد. با منو دیجیتال می‌توان بدون نیاز به کاغذ خدمات خود را به نحو بهتری به مشتری ارائه و به‌روزرسانی کرد. در نتیجه منو دیجیتال به یک عامل اصلی در ارائه بهترین خدمات به مشتری تبدیل شده است.


در این مقاله فواید منو دیجیتال را بیان می‌کنیم و به معرفی چند سایت رایگان  ایرانی و خارجی برای ایجاد منو دیجیتال خواهیم پرداخت.


ارسال انبوه پیامک


مزایای استفاده از منو دیجیتال


منو دیجیتال آنلاین است و نیاز به نصب اپلیکیشن خاصی ندارد روی هر نوع دستگاهی قابل اجراست. دیجیتالی بودن منو به مشتری اختیارات بیشتری می‌دهد و محیط جذابی را فراهم می‌کند که این باعث افزایش رضایت مشتری و رشد کسب‌وکار می شود.


در اختیار داشتن این منو مزیت‌های زیادی دارد ما در اینجا قبل از اینکه به معرفی این مزیت‌ها بپردازیم یک تعریف مختصر از منو دیجیتال ارائه می‌دهیم.


تعریف منو دیجیتال


منو دیجیتال یک جایگزین برای منو کاغذی است که توضیحات جامعی از آیتم‌ها به‌علاوه تصاویر در اختیار شما قرار می‌دهد. منو دیجیتال به‌واسطه کد QR به مشتری ارائه می شود، مشتری با اسکن این کد در گوشی همراه خود می‌تواند به آن دسترسی داشته باشد.


·      کاهش هزینه‌ها


یکی از مشکلات منو کاغذی این است که در صورت تغییر منو و قیمت ناچار به چاپ دوباره منو می‌شویم. منو دیجیتال به‌واسطه عدم استفاده از کاغذ سهم زیادی در کم‌کردن هزینه‌ها دارد، به‌علاوه استفاده از منو دیجیتال باعث آسان‌تر شدن فرایند سفارش‌گیری و بنابراین کم‌کردن تعداد نیروی گارسون می‌شود.


·      جذب مشتریان بیشتر


با ارائه تمام اطلاعات و به‌کارگیری تصویر و ویدئو و لینک‌های قابل کلیک می‌توان مشتری بیشتری را جذب کافه و رستوران خود کرد.


منوی دیجیتال نه‌تنها محصولات متنوعی را ارائه می‌دهد، بلکه فرایند پرداخت را کوتاه‌تر و آسان‌تر می‌کند. ارائه خدمات به‌روز و بهتر از طریق منوی دیجیتال، وفاداری مشتریان رستوران را تا حد قابل‌توجهی افزایش می‌دهد.


·      تسریع فرایند پرداخت


با منوی دیجیتال، ثبت سفارش و تکمیل فرایند پرداخت به‌صورت آنلاین انجام می‌شود، این امر باعث تسریع روند و صرفه‌جویی در وقت و هزینه می‌شود.


نمونه سایت‌های ساخت منو دیجیتال خارجی:


1. وب‌سایت canva


شاید بتوان گفت این سایت بهترین سایت طراحی گرافیک از دید کاربران باشد که اکنون بیشتر از 30 میلیون کاربر دارد و ارزش آن معادل 6 میلیارد دلار است. این سایت به طور معمول برای ایجاد منو دیجیتال به کار نمی‌رود با این جال به دلیل امکانات و آموزش‌های متنوعی که دارد مورد استقبال زیادی قرار گرفته است.


وبسایت canva


2. وب‌سایت Flipsnack


با این سایت می‌توانید منو دیجیتال خود را، رایگان ایجاد کنید. هدف از ایجاد این سایت افزایش فروش رستوران‌ها و کافه‌ها بوده است و امکانات طراحی مختلفی را به شکل یک طرح سفارشی در دسترس شما قرار می‌دهد.


وبسایت Flipsnack برای ساخت منو دیجیتال


 3. وب‌سایت Imenupro


یک سایت ایجاد منو دیجیتال به‌صورت آنلاین و درگ‌اند دراپ است که شامل چند طرح آماده است. شما برای شروع کار می‌توانید از این طرح‌ها  استفاده کنید و پس از آن آیتم‌های منو را سفارشی‌سازی کنید. علاوه بر این امکاناتی از قبیل فونت، رنگ و طرح‌های گرافیکی در اختیار شما قرار می‌گیرد.



4. وب‌سایت Poster My Wall


این سایت به شما این امکان را می‌دهد که طرح‌هایی متنوع به‌علاوه توضیحات، تصاویر و قیمت محصول ایجاد کنید. معمولاً این طرح‌ها تک‌صفحه‌ای هستند، بنابراین اگر قصد دارید یک منوی آنلاین پیشرفته ایجاد کنید، ممکن است این سایت برای شما گزینه مناسبی نباشد.



5. وب‌سایت FlipHTML5


سایت  FlipHTML5 اختیارات بیشتری را در طراحی و ایجاد منو آنلاین دیجیتال به شما می‌دهد و به تعدادی طرح محدود نمی‌شود. این منوساز فرصت آپلود منویی که در حال حاضر دارید و تبدیل آن به یک منو دیجیتال را برای شما فراهم می‌کند، حتی می‌توانید یک منو کاملاً جدید را از اول ایجاد کنید.



منو دیجیتال منو پارس


تا اینجا، فواید استفاده از منو دیجیتال را بررسی کردیم و با 5 سایت خارجی به‌منظور طراحی و ایجاد منو دیجیتال آشنا شدیم. اکنون قصد داریم درمورد ابزارها و امکاناتی که منو دیجیتال منو پارس در اختیار ما قرار می‌دهد صحبت کنیم.



منو پارس اولین منو دیجیتال بدون نیاز به سفارش‌گیری گارسون و پرداخت صورت‌حساب روی میز را ایجاد کرد. منوپارس یک سایت فروشگاه آنلاین با دامنه منحصربه‌فرد برای شما فراهم می‌کند.


این فروشگاه آنلاین به‌صورت حرفه‌ای نمایش داده می‌شود و بر اساس الگوریتم‌های گوگل به طور خودکار سئو می‌شود؛ بنابراین رستوران یا کافه شما یک محیط منحصربه‌فرد در بستر وب دارد و همچنین قابلیت دیده‌شدن دارد، مشتری نیز می‌تواند از راه دور منو را دیده و شروع به ثبت سفارش کند.


منو دیجیتال منوپارس این قابلیت را دارد که پس از اینکه سفارش مشتری را ثبت کرد یک کد اشتراک برای آن ایجاد کند.


مشتری در این منو می‌تواند سبد خرید خود را کاملاً مدیریت کند، برای سفارش‌ها یادداشت ایجاد کند و در انتها امتیاز ثبت کند. سفارش ثبت شده می‌تواند به طور خودکار به چاپگرها برسد و به نمایشگر متصل شود و در لحظه اطلاعات مشتری‌ها را به نمایش بگذارد.


و اما کلام آخر


 در منو دیجیتال منو پارس، امکان مشخص‌کردن مدیر و کارکنان رستوران یا کافه در سطوح مختلف وجود دارد.با استفاده از هر دستگاهی، امکان دسترسی به جزئیات فروش و سفارش‌ها در هر لحظه وجود دارد.


در فرایند سفارش، لینک پرداخت و فاکتور از طریق پیامک برای مشتری ارسال می‌شود و رستوران یا کافه‌دار از پرداخت مشتری آلارم دریافت می‌کند. به‌طورکلی به شما اطمینان می‌دهیم که با استفاده از منو دیجیتال منو پارس می‌توانید رستوران و کافی‌شاپ خود را بهتر و آسان‌تر مدیریت کنید. امیدواریم این مقاله پاسخگوی نیاز شما بوده باشد، اما چنانچه سوالی در این زمینه دارید میتوانید با کارشناسان ما در دلتاگروپ تماس بگیرید تا در اولین فرصت شما را راهنمایی کنند.


بانک اطلاعات


برچسب ها